31 Temmuz 2012 Salı

Tobb, Polatlı'da İhtiyaç Sahiplerine Gıda Paketi Dağıttı


Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Polatlı'da ihtiyaç sahibi ailelere gıda paketi dağıttı.


Paketleri, TOBB adına Polatlı Ticaret Borsası (PTB) ihtiyaç sahiplerine ulaştırdı.

Polatlı Ticaret Borsası'nda yükleme ve boşaltma işinde hasat döneminde çalışan 600 ihtiyaç sahibi işçiye temel gıda maddelerinden oluşan yardım paketleri PTB Başkanı Yahya Toplu ve borsa yönetim kurulu üyeleri tarafından verildi. Borsa Başkanı Yahya Toplu, TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu ile geleneksel hale gelen yardımları borsalarında geçici süreyle çalışan işçilere dağıtacaklarını söyledi. Toplu, "TOBB Türkiye genelinde 365 odaya her bir oda aracılığıyla 25 bin lira yardım paketi göndererek sosyal dayanışmaya büyük bir destek vermektedir. Eğitim ve sosyal alandaki yardımlarıyla son yıllarda büyük işler başaran TOBB bugün itibariyle de bizim aracılığımızla 6 yüz aileye her bir paketi 45 lira olmak üzere 27 bin liralık yardım paketi hazırladık. Okulların açılmasıyla birlik te de 25 bin lira eğitim yardımı gerçekleştirilecek. TOBB'dan gelen yardımların ihtiyaç sahiplerinden az olduğu durumlarda Yönetim Kurulu kararıyla Borsa olarak biz üzerini tamamlıyoruz." diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder