30 Mayıs 2012 Çarşamba

Erol Ünal OSB Başkanı oldu

Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Erol Ünal seçildi. 


Bir yıldır Muzaffer Sevinçel tarafından yürütülen başkanlık görevi, yönetim kurulu toplantısında alınan kararla Erol Ünal’a verildi.
Polatlı Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanlığı’na, aynı zamanda POLSİAD Başkanı olan Erol Ünal seçildi. Pazartesi günü yapılan yönetim kurulu toplantısında alınan kararla yeniden görev dağılımı yapıldı. Buna göre bir yıldır başkanlık yapan Muzaffer Sevinçel’in yerine Erol Ünal başkan olarak seçildi. Yönetim Kurulu Başkan Vekilliğine Muzaffer Sevinçel, üyeliklere de Gürsoy Osman Bilgin, Ahmet Faik Koçak ve Timuçin Işık seçildiler. Organize Sanayi Bölgesi’nin yeni başkanı Erol Ünal halen Polatlı Sanayici ve İşadamları Derneği’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı da yürütüyor. Ünal, Belediye Meclis Üyesi olarak da görev yapıyor.

EROL ÜNAL’IN ÖZGEÇMİŞİ

1964 Beypazarı doğdu. İlk, Orta Okulu Polatlı’da okudu, lise eğitimini Ticaret Lisesinde tamamladı. Daha sonra 1987 yılında Anadolu Üniversitesi İktisat fakültesinden mezun oldu. Askerliğini kısa dönem topçu olarak Polatlı’da yaptı. İnşaat ve Zirai sulama üzerine faaliyet gösteren aile şirketinin müdürlüğünü yapmakta. OSB Yönetim Kurulu Başkanı olan ÜNAL, Halen Polatlı Sanayici ve İşadamları Derneği (POLSİAD)Yönetim Kurulu Başkanı ve Polatlı Belediye Meclisi üyesidir. Evli 2 çocuk babasıdır.

Polatli Postasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder