30 Haziran 2012 Cumartesi

‘Başbakanım Panoramik Müzemizi Açmanızı Istiyorum’


Renkli kişiliği ve Polatlı’nın sıkıntılarına farklı yaklaşımları ile dikkat çeken Mahir Yavaş bu defa panoramik müzenin açılabilmesi için Başbakan Recep Tayip Erdoğan’a mektup yazdı. 


Yavaş mektubun sonunda “bu konuya el atıp panoramik müzeyi açmanızı sizden 120 bin Polatlılı adına rica etmiyorum acilen yaptırmanızı istiyorum.” Dedi.

ACİLEN YARDIM BEKLİYORUZ

Mahir Yavaş’ın Başbakan Erdoğan’a yazdığı mektubun tamamı şöyle: “Sayın Başbakanım Polatlı kurtuluş savaşını simgeleyen kartal tepede bulunan ve eski Gn. kurmay bşk yaşar büyük anıt tarafından temeli atılan panoramik müze 1 yılda bitecekti 3 yıl oldu proje Mahkemelik. şimdi şehit kanı ile sulanan bu topraklarda fuhuş yapılıyor alkol ,tinerci yuvası olmuş ,Mehmetçik anıtı dökülüyor müze mahkemelik diye bitirilemiyor , Polatlı turizme açılamıyor ,bu mahkeme 10 yıl mı sürecek her yıl gelen siyasiler tarafından proje bitirilecek söz veriliyor fakat açılmıyor ,Polatlıya ilk geldiğinizde “şiir okuma şarkı oku diye afiş asmıştım, sizde beraber yürüdük bu yollarda beraber ıslandık yağan yağmurda şarkısını söylemiştiniz bu kartal tepe önünden E-90 Karayolundan günde on bin araç ve hızlı trenle binlerce kişi geçiyor Mehmetçik heykelini gece gördüklerinde korkuyorlar yıllardır dört tane projektörü koyduramadık,Projeyi kimin bitireceği belli değil bu konuya el atıp panoramik müzeyi açmanızı sizden 120 bin Polatlılı adına rica etmiyorum acilen yaptırmanızı istiyorum “Tarihine sahip çıkmayan milletler yok olmaya mahkumdurlar.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder