26 Temmuz 2012 Perşembe

Müge Anlı Kayip Bünyamin Koçak Konusu


Kayıp Bünyamin Koçak konusu :

Dün arayıp,Sultan Hanım ve babasının konuşmalarına tanık olduğunu söyleyen kadın ,bugün stüdyoya gelmişti..Duyduklarını yeniden anlattı..”Sultan babasına ‘ya duyarlarsa,ya anlarlarsa diye çok korkuyorum’ diyordu..” dedi..Sultan’ın babası telefonla yayına bağlanıp “Kızımla aramızda böyle bir konuşma geçmedi..” dedi..
Müge Anlı Kemal’e “Sence Bünyamin’e ne olmuştur?” diye sorunca,Kemal “Ölmüştür..” dedi..
Bünyamin Bey’le en son telefonda görüşen yeğeni Münevver’le röportaj yapılmıştı..”Amcam bana, köydeki hava durumunu sordu..Salı günü köye gelmeyi planlıyordu..” demiş..

Bünyamin’in ablası telefonla yayına bağlanıp ” Kardeşim pazartesiyi salıya bağlayan gece kayboldu..Rüyamda suya atıldığını gördüm..” dedi..

Ahmet Arslan adında biri programı arayıp,”Kemal,Bünyamin,ben ve iki arkadaşımız ; daha önce birlikte define bulduk..Bünyamin benim payıma düşen parayı da aldı ve hayatımı mahfetti..Bünyamin’in başına ne geldiyse,Kemal biliyordur..” demiş..Kemal ise bu isimde birini tanımadığını söyledi..Bünyamin Bey’in telefon görüşmelerinin dökümünde, Ahmet Arslan’ın adı çokça geçiyormuş..

Not: 8 HAZİRAN 2011 TARİHLİ ‘MÜGE ANLI İLE TATLI SERT’ PROGRAM ÖZETİ

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder