18 Mart 2013 Pazartesi

Orta Doğu Rulman'in Sahibi Hasan Aslan Kimdir ?

Hasan Aslan-Orta Doğu Rulman'in Sahibi
Niğde- Koyunlu'lu iş adamı

Ortadoğu Rulman, devlere üretim yapıyor
Birçok büyük sanayi firmasına yedek parça üretimi yapan Ankara Polatlı'da faaliyet gösteren Ortadoğu Rulman Sanayi listemizde 113.1 trilyon liralık üretimden satışıyla 8'nci sırada yer aldı. Ortadoğu Rulman, dünyanın en büyük otomotiv yan sanayi üreticilerinden birisi olarak gösterilen Fransız sermayeli Valeo şirketinden, VTP (Valeo Entegre Partner) ödülü aldı.

Merkezi Almanya'da bulunan beyaz eşya üreticisi Bosch ise 2002 ve 2003 yıllarında işbirliği yaptığı bin 647 tedarikçi arasında kalite, esneklik, yenilikçilik ve güvenilirlik kriterlerine göre ORS’yi ödüllendirdi. ORS, bu firmalar yanı sıra, Ford, Fiat, Renault, Chrysler, Peugeot, Daimler-Benz, BMC, Tofaş gibi dev firmalara da üretim yapıyor.

1949 doğumluyum. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü, 1970 yılı mezunuyum. SBF'den doktoram var, beş yıl kadar devlette çalıştıktan sonra Samur'a başladım. 1975 yılından beri Samur'dayım. Arkadaşlarımızla beraber bu işi yapmaya çalışıyoruz, yönetici seviyesindeki en genç arkadaşımız; en az on-on beş yıldır Samur'da çalışıyor.
Biliyorsunuz Yönetim Kurulu Başkanımız sayın Hasan Aslan, aşağı yukarı elli altmış yıllık halıcıdır. Samur'u Hasan Aslan Bey kurmuştur. Grubun ilk sanayi kuruluşudur.
Hasan Bey, Samur'dan sonra grubun diğer fabrikalarını, yani; Ortadoğu Rulman Sanayi (ORS), Burdur Mensucat (BMS) ve Isparta Mensucat Sanayi (IMS)'ni kurmuştur.

ORS ve Samur Ankara'dadır. Hasan Bey halıcı olduğu için, eskiden beri Isparta'ya karşı özel bir sempatisi vardır. Orayı ve halkını çok iyi tanır, onlar da çok istediler, "Gelin yatırım yapın..." dediler, Hasan Bey de onları kırmadı, büyük bir yatırım yaptı. Isparta Mensucat; bin kişinin çalıştığı, pamuk ipliği üretiminden pamuklu dokumaya, kumaş boya ve apreye kadar çeşitli üretimleri kapsayan entegre bir tesistir. Ortadoğu Rulman Sanayi ise; sadece Türkiye'nin değil, Ortadoğu bölgesinin tek rulman tesisi olup, ileri teknoloji alanında yurdumuzun yüz akıdır.

Ulus posta caddesinde, halı mağazasıyla halı sektöründe
kaliteli halı satışı, ticareti yapmaktadır..

Hayırsever iş adamı memleketinde çeşitli yardımları, öğrenci burslarıyla faydalı hizmetlerde bulunmaktadır.

3 yorum:

  1. tebrik ediyorum insanlara ekmek veriyor AdemKarabacak ankara.

    YanıtlaSil
  2. Arastirdim muthis bir insanmis ALLAH tan rahmet etmesini diliyorum yakinlarinadaa bad sagligi diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Arastirdim muthis bir insanmis ALLAH tan rahmet etmesini diliyorum yakinlarinadaa bas sagligi diliyorum

    YanıtlaSil