8 Mayıs 2012 Salı

Polatlı Spor Baskanı Ali Karacadan Sert Elestiri

Pazarcılar Odası başkanı ve Polatlı Spor Başkanı Ali Karaca geçtiğimiz gün bir basın açıklaması yaparak 12 Mayıs cumartesi günü yapılacak olan kura çekimine tüm esnafları davet etti. 


Daha sonrasında Ali Karaca Polatlı Spor’a da değinerek sert eleştirilerde bulundu.

Karaca “Biz bu kent pazarını açmazsak esnafımız yok olmayı üstlenecektir”


Ali Karaca; “Biz kent pazarımız olan şentepe Pazar yerini 12 Mayıs cumartesi günü Gülveren konakta kura çekilişi yapılacaktır. Bu kura çekilişine tüm esnafımız davetlidir 19 Mayıs cumartesi günü Pazar yerinin açılışını yapacağız. Şentepe Pazar yerimizin bize tahsis etmiş olduğu Pazar alanındaki o arsanın ihalesi yapılması ve bize tahsis edilmesi aylar süreceğinden dolayı biz burada Anadolu lisesi ve Atatürk lisesinin önünde olan sosyal sigortalar hastanesinin arka cephesi olan cadde Pazar yerimizi 19 Mayıs cumartesi günü hizmete açcağız. Bu haftada 12 Mayıs Cumartesi günü Gülveren Konakta kura çekilişi yapacağız.
Amacımız burada kent pazarını kurarak vatandaşın ayağına hizmeti getirmek. Artık gelişen bir Polatlı’da yaşadığımızdan dolayı Polatlılı halkımıza hizmet amacıyla ayağına hizmet getirmeyi hedef bulduk. Özellikle son yıllarda Polatlı’da çoğalan marketlerin rekabet karşısında onların karşısında var olduğumuzu ispat etmek. Amacımız çoğalan marketlerin karşısında kent pazarımızı çoğaltarak hem esnafımızı ayakta tutmak hem de onlarla rekabet etmek. Çünkü marketler sadece perşembeye özel indirim yapıyorlar ancak biz haftanın 5  günü Pazar kurduğumuz zaman acaba hangi gün indirim yapacaklar. Madem öyle Perşembe günü fiyat düşürerek, Cuma günü çok faiz fiyatlarla mal satan marketler diğer günler bakalım bizimle nasıl rekabete girecekler, nasıl bir rekabet ortamı oluşacağını bütün Polatlı halkı biliyor. Bundan en çok Polatlı halkı faydalanacaktır çünkü halk daha kaliteli, daha ucuz sebze ve meyve yiyecekler. Hangisi ucuzsa onu tercih edecek yani biz bu kent pazarını açmazsak esnafımız yok olmayı üstlenecektir çünkü haftada iki defa perpa Pazar yeriyle, Gülveren Pazar yeriyle olmuyor onun için cumartesi günleri, şentepe, Mehmet akif’e ve şehitliğe de Pazar yeri kurma 2’nci etapta düşüncelerimiz içinde olan Pazar alanlarıdır. Biz bu Pazar yerlerini kurarak Polatlı’da gerekirse haftanın 7 günü kent pazarı kurarak, haftanın 7 günü Pazar alanlarına taze sebze ve meyve getirerek Polatlı halkına en büyük hizmeti yapmayı hedefliyoruz.”dedi. Daha sonrasında Pazarcılar Odası başkanı ve Polatlı Spor Başkanı olan Ali Karaca “Aylardır özellikle, haftalardır suskunluğum vardı onu bozuyorum çünkü Polatlı Spor’un küme düşmesine sevinen insanlar oldu diyerek sözlerine şu şekilde yer verdi.

Karaca “Burada bu gemi battıysa bu gemiyi de bataktan çıkartmak bizim vazifemizdir”


Ali Karaca; “Aylardır özellikle, haftalardır suskunluğum vardı onu bozuyorum çünkü Polatlı Spor’un küme düşmesine sevinen insanlar oldu bu beni çok üzmüştür oysa Polatlı Spor’un düşmesinde en büyük sorumluluğu kimse aramaz Kulüp Başkanı ve yöneticiler olarak en büyük sorumluluğu bizler üstümüze alıyoruz. Burada bu gemi battıysa bu gemiyi de bataktan çıkartmak bizim vazifemiz biz yönetici arkadaşlarımızla hiçbir yere gitmiyoruz batan gemiyi çıkartacağız, çıkarttıktan sonrada kim gelecekse gelsin, kim götürecekse götürsün. Bizleri her gün eleştirip işte Polatlı Spor’u düştü deyip sevinenler Polatlı Spor’un düşmesine sevinen bir insan ne kadar Polatlılı ola bilir ben şüphe duyuyorum. Biz Polatlı Spor’a Belediye ve esnaf kefalet’ten yardım aldık bu Polatlı’nın yüz karasıdır. Kimse demesin ki bu şehirde yüzlerce iş adamlarımız var hiç birinden beş kuruş yardım görmedik biz kimseden maddi olarak destek istemiyoruz malum olarak Polatlı’da 20 tane iş adamı çıkıp her biri yanında birer futbolcu çalıştırsa Polatlı Spor hak ettiği yere gelir ama oda yok.

Karaca “Ben sporu seviyorum, ben Polatlı Spor’u seviyorum”


Bizlere yardım etmeyen insanlara sesleniyorum Belediye Başkanını eleştirmediğim için bana yardım etmeyen ve Polatlı Spor’a yardım etmeyen insanları da biliyorum eğer Belediye Başkanını eleştirirsen biz sana yardım ederiz diyen insanları da biliyorum. Bu gün Polatlı Spor’u siyaset malzemesi etmek isteyen insanlarda olmuştur ama biz hiçbir zaman siyasetin içerisine girmedik ve girmeyeceğiz de çünkü ben 10 sene Esentepe Spor kulüp başkanlığı da yaptım 2 senedir de Polatlı Spor’un başkanıyım ben sadece şunu söylüyorum ben sporu seviyorum, ben Polatlı Spor’u seviyorum. Ben Haymanalıyım ama kimse benim kadar Polatlılı olamaz buda ortadadır geçen sene Haymana küme düştü Polatlı Spor ortada kaldı. Bunu da burada belirtmek istiyorum biz bu gemiyi terk etmiyoruz, ama biz daha iyisini yapacağız, Polatlı Spor’u hak ettiği yerlere getireceğiz siz varsınız diye bazı insanlar size yardım etmiyor biz geleceğiz sizde bize yardımcı olacağız birlikte Polatlı Spor’u hakkettiği yere getireceğiz kendine güvenen, deli kanlı, mert, dürüst insanlar varsa buyursun gelsin derim. Biz burada görev yapma sevdasında değiliz istediğimiz zamanda bu gemiyi teslim ederiz amaç Polatlı’nın hak ettiği yere gelmesidir ve yine söylüyorum Polatlı Spor, Esentepe Spor, Taekvondo Spor ayaktaysa buda Belediye Başkanımız Sayın Yakup Çelik sayesindedir. Belediye başkanımızın spor’a verdiği destek ortadadır kimse kalkıp da başka bir yere çekmesin.”dedi.

Polatli Duatepe Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder