13 Nisan 2014 Pazar

Polatli Samanyolu Lisesi, Ygs'de Turkiye Genelinde İlk Ona Girdi

Polatı'da faaliyet gösteren Özel Samanyolu Eğitim Kurumları 2013 yılında yapılan Yüskek Öğretime Geçiş (YGS) sınavında kendi türünden okullar arası sıralamada Türkiye genelinde ilk ona girdi. Okul, YGS ve LYS puan türlerinde gösterdiği başarı ile ilçenin en başarılı okulu oldu.

ÖSYM tarafından açıklanan verilere göre Özel Polatlı Samanyolu Eğitim Kurumları, YGS 1 puan türünden Türkiye 6., YGS 2 puan türünden Türkiye 7., YGS 3 puan türünden Türkiye 8., YGS 5 puan türünden Türkiye 7., YGS 6 puan türünden Türkiye 7. oldu. Okul ayrıca, LYS MF puan türünden Türkiye 16., LYS TM puan türünde Türkiye 7., ve LYS TS puan türünden Türkiye 13. oldu.

Özel Polatlı Samanyolu Eğitim Kurumları Genel Müdürü Ismail Uysal, Polatlı'nın eğitim kalitesini yükseltmek için 20 yıl önce yakılan eğitim meşalesinin büyüyerek devam ettiğini söyledi. Uysal, Ilçenin eğitim alanında ülke genelinde ve dünyada söz sahibi olabilmesi için fedakarca çalıştıklarını ifade etti. Başarılarının tesadüf olmadığını dile getiren Ismail Uysal, "Öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz ailelerinden ve sevdiklerinde fedakarlık göstererek bir yıl boyunca sınava hazırlanıyorlar. Emeklerimizin karşılığını aldığımız için mutluyuz." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder