9 Temmuz 2012 Pazartesi

Ali Karaca'dan Sitem

Polatlıpor Yönetim Kurulu eski Başkanı Ali KARACA,  Polatlı’nın önde gelen sivil toplum kuruluşları, polatlı halkı, iş adamları ve pek çok tarafa sitem etti. 


Polatlıspor’un sahipsiz bırakıldığının altını çizen Karaca, Polatlıspor hak ettiği yerde değildir”dedi. Karaca, yönetime talip olan arkadaşlara sabır dilerken, “Taşın altına ellerini koydular akıl işi değil” şeklinde ifadelere yer vererek, yöneticiliğin dışarıdan bakıldığı gibi kolay olmadığını belirtti.

KARACA “POLATLISPOR’U BEŞ KURUŞSUZ ALDIM”


 Polatlıspor olağan genel kurulunda üyelere,  adaylara ve taraftara seslenen Polatlıspor Yönetim Kurulu eski başkanı Ali Karaca, Polatlı’ya sitem etti. Başkan Karaca, Polatlı spora sahip çıkmıyor. Polatlıspor’a destek yok ama konuşan çok” dedi. Başkan Karaca, üyelerine son kez seslendi. Karaca  “ Polatlıspor’a yakışır bir şekilde yüksek katılımın olduğu bir kongre yapıyoruz.   Polatlıspor’u teslim aldığımda 26  kişiyi çok zor bulup imzalarını attırdım. Bugün iki kişinin aday olması sevindirici. Kim kazanırsa kazansın, kazanan Polatlı ve Polatlıspor olacak. Polatlıspor lâyık olduğu yerlerde değil. Biz iki sene boyunca  buradaydık. Kulübü aldığımda ne bir kuruş parası vardı, nede bir tek futbolcusu vardı. İki yıl boyunca  bana destek verende vermeyende sağolsun.



 “ BELEDİYE BAŞKANIMIZ ABAN ADAY OLMA DEMİŞTİ”


Eski Başkan Karaca, “ Belediye Başkanımız   bana aday  olma , sana destek vermem dedi. Allah razı olsun sonrasında,  belediye meclis üyeleri ile birlikte tam destek verdiler.  Bunu inkar edemem. Esnaf  Kefalet Kooperatif başkanımzı bize destek oldu. İş adamı İhsan Öz  desteğini hiç eksik etmedi ve bunların yanında ufak tefek destekler oldu.  Polatlıspor  kulübü tarihinde en az desteği alan yönetici bendim.  Acaba kabahat bizde miydi, bizi sevmediler mi?  Baktım ki işin işinden çıkamıyorum, Ben  buraya zoraki gelmedim. Arkadaşlar beni çağırdı, gel polatlıspora sahip çık, biz sana destek veririz  dediler.  Çıktık bu yola , ama daha mazbatayı alıp eve gidene kadar destek bitti. Sırtıma  çok büyük bir yük almışım. Bunun bilincine sonradan varabildim. Esentepespor’la arasında dağ kadar fark varmış.

“ HESAP SORAN ÇOK İCRAATA GELİNCE  KİMSE YOK!”


 Polatlıspor’da hesap soran çok ama icraata gelince kimse ortalarda yok. Tribünlerden bir lira dahi  katkısı olmayan insanlar , çıkıyor, istediği gibi  eleştirebiliyor. Bu hakka da sahip, çünkü demokrasinin çok bol olduğu bir ülkede yaşıyoruz.

POLATLISPOR KULÜP BAŞKANLIĞINI NİÇİN Mİ BIRAKTIM?


 Polatlı gerçekten sahipsiz.  Allah yeni yönetime sabır ve kolaylık versin. İkisi de birer cengaver, kim ne derse desin. Bu taşın altına elini sokan adamda akıl yok. İşin içine girdikten sonra görecekler, çok büyük sorumluluk.

“MASA BAŞINDA ŞİKE YAPILIYOR, KİMSEDE ÇIT YOK!”


Polatlıspor , masa  başında şike yapılıyor,  masa başında satılıyor ama kimse destek vermiyor,  tam tersime altımı oyuyorlar. Ben kimin için mücadele ediyorum? Çoluk  çocuğumun rızkı için değil,  Ben stada çırpınıyorum,  her şey Polatlı için.  Sonrada deniliyor ki Ali Karaca böyle.  Beş sene önce Ali Karaca mı vardı.  O zaman  Kulüp Başkanı Cengiz bey vardı, Aykut Kaya as başkandı.  Sahipsiz Polatlı yine gösterdi kendini.   Ali Karaca “bize şikeci dedi, masa başında m talkım satıyorsunuz.” Federasyon yöneticilerine bugün yine gelsinler aynı şeyi söylerim”Onlar maç satıyor, onlar şikeci. Çaresizlik var, Polatlıspor son maçta son 90’ıncı dakikada küme düşüyor.

  AYIP KARDEŞİM!


Geldik Polatlı’ya herkes Ali Karaca’ya yükleniyor. Vurun abalıya! Bugün bana vurdunuz yarında diğer arkadaşlara vuracaksınız. Ayıp Kardeşim!!!

Burada bize sahip çıkacağınıza , onlara sahip çıktınız. Bu insanlara soracaklar,  Bugün Ali Karaca vardı, kötü, bundan öncekiler vardı. Siz  Polatlıspor seyircisi kavga etti diye küme düştünüz, o zamanda mı Ali Karaca vardı? Cevap yok. geçen yıl Haymana’yı bu yılda Polatlı’yı harcadılar.  Polatlıspor futbolcularına bir yemek dahi söyleyen çıkmıyor.  Aşçımıza kadar borcumuz var. Ben bu Polatlıspor’u  beş kuruş parası olmadan, bir tane futbolcusu olmadan çırılçıplak aldım.  Şimdi bu yönetime 150 Milyar gelirle devrediyorum.  Borçlarımızda var. Hangi yönetim gelirse gelsin bu borçları ödeyecek.  Polatlıspor  yöneticiliği öyle dışarıdan bakıldığı gibi değil.  Bir tane  futbolcumuzu işe koyacak iş adamı bulamıyoruz.

 NİYE Mİ HOCA GETİRMİYORUZ?


 Bize soruyorlar hoca niye getirmiyorsunuz. Yıllardır Galatasaray’da iş bozulunca Fatih terim gelir, Polatlıspor da İbrahim Atak gelir. İbrahim Atak 15 senedir burada, Ali Kılavuz onunla birlikte, kim ne yapmış hepsi amatör. Polatlıspor’ü üst kümelere taşıyacak hocalar  4, 5 bin lira para ister. Nereden bulup vereceğiz? Atan tutan çok.  Bu genel kurulu neden burda yaptım. Bu rezilliği herkes görsün diye. Futbolcular burada yatıp kalkıyor, tamiratı 4 aylık otopark gelirimizi yedi. Burası tinerci yatağı. Kaçak elektrik çektik.  Çocuklar soğukta yattı. Sonra nasıl yenilirler efendim.  İyi bir tesis bizim hakkımız. Gençliğimiz spordan geçer.  Polatlı’da spora kimse destek vermiyor. Borsa’dan , Türkiye’nin en büyük borsasından, Ticaret Odasından, OSB’den  bir kuruş para alamıyoruz. Kim verecek. Pazarcı veriyor. Pazarcılar kadar  da mı yoksunuz? “sözleri ile veryansın etti.

Polatli Duatepe Gazetsi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder