9 Temmuz 2012 Pazartesi

Polatlıspor Başkanlığına Yılmaz Yıldız ve Yönetimi Seçildi

Polatlıspor’un geçtiğimiz gün gerçekleştirilen olağan genel kurulunda oy kullanan 293 üyeden 153’nün oyunu alan Yılmaz Yıldız Polatlıspor’un yeni başkanı oldu.


 İki aday ile girilen seçimin diğer ismi ise Ramazan Evci idi. Evci, üyelerin 132’sinin oyunu aldı. Polatlıspor genel kurullarının şimdiye kadar ki en yoğun katılımı ile gerçekleşen yarışta 5 oy geçersiz sayıldı. Kulübün eski başkanı Ali Karaca ise seçim öncesi yaptığı konuşmada ilginç tespitlerde bulundu. Dostluk havasında geçen seçim yarışı sonrası gazetemize açıklama da bulunan yeni başkan Yılmaz Yıldız, Bu aşamadan sonra Polatlıspor için her şeyin çok daha güzel olacağını, kendilerine destek veren herkese teşekkür ettiğini söyledi.

KARACA: KULÜPTEN KENDİ ALACAKLARIMI İSTEMİYORUM HELAL HOŞ OLSUN

Polatlıspor’un Turan Caddesi üzerinde bulunan kulüp tesisinde gerçekleşen genel kurul, yoğun bir katılım ile gerçekleştirildi. Seçime geçilmeden önce bir konuşma yapan Polatlıspor eski başkanı Ali Karaca, “Polatlıspor’a yakışan bir çoğunlukla bugün kongremizi yapıyoruz. Bildiğiniz üzere başkanlık için iki arkadaşımız adaylıklarını açıkladılar. Bu iki arkadaşımdan hangisi başkan olursa olsun Polatlı kazanacaktır. Polatlıspor layık olduğu yerlerde değil. Biz, iki sene bu kulüpte görev yaptık. Ben bu göreve talip olduğumda belediye başkanımız aday olma destek vermem demişti. Ama zaman içerisinde hem belediye başkanımız hem de meclis üyeleri arkadaşlarımız bana destek vermişlerdir. Kendilerine buradan teşekkür ediyorum. Benim bu iki sene içerisinde gördüğüm şey bazı insanların Polatlıspor’a destek vermekten çok kuru gürültü eleştirilerde bulunmasıdır. Bu kulübe 1 Lira vermeyen insanlar çıkıp bu kulübü eleştirebiliyor. Açık söylüyorum bu göreve talip olan arkadaşlarım zor bir göreve talip olmuşlardır. Ben kulübümüze karşı yapılan masa başı şikeleri gündeme getirdim. Ama ne bürokrasi nede başkaları arkamda durmadı. Ben federasyonda görevli bazı arkadaşlarıma masa başında şike yaptıklarını söylemiştim. Evet, söyledim. Yine söylüyorum ve hep söyleyeceğim. Çünkü ben Polatlılıyım. Bu şehrin menfaatlerini düşünürüm. Unutulmasın ki, Polatlıspor son maçında küme düşürülmüştür. Bakın benim de kulüpten alacağım var. Ama istemiyorum. Helal hoş olsun. Yeter ki diğer yönetimde ki arkadaşlarımın alacakları geri ödensin. Ben bunu her iki arkadaşımdan da talep ettim.” Dedi.

KULÜBÜN BORCU 34 BİN 125 LİRA

Divan kurulu başkanlığını Polatlı Bakkallar Odası Başkanı Şuayip Deniz’in yaptığı genel kurulda eski yönetimin mali tablosu da açıklandı. Polatlıspor’un gün itibariyle borcunun 34 Bin 125 Lira olduğu ve hala hazırda büfe gelirlerinin alınmadığı bununla beraber alacaklarında olduğu söylendi. Eski yönetimin mali bilançosu açıklandıktan ve yönetimin ibra edilmesinin ardından başkanlık seçimine geçildi. Sarı pusula ile seçime katılan Yılmaz Yıldız ve yönetimi olağan genel kurulda oy kullanan 293 üyeden 153’nün oyunu göreve geldi.

İŞTE YENİ POLATLISPOR YÖNETİMİ

Başkan: Yılmaz Yıldız
Recep AKYÜZ (Emekli okul müdürü)
Ali KÖMÜRCÜ (Mali müşavir)
Murat DENİZ (Avukat)
Murat ŞAHİN (Mühendis)
Bilgehan TETİK (esnaf)
Birol SALÇIN (Esnaf)
Hasan BALCI (Esnaf)
Metin BAYRAM (Esnaf)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder