13 Haziran 2012 Çarşamba

Ana-Kız Okuldayız Projesi Polatlı’ya Ödül Getirdi

Okuma yazma bilmeyen Öğrenci ve velilerine yönelik başlatılan Ana – Kız Okuldayız projesi kapsamında yapılan faaliyetler Polatlı’ya ödül getirdi. 


İlçe Kaymakamı Gürsoy Osman Bilgin, İlçe milli eğitim müdürü Yusuf Doğan, İlçe milli eğitim şube müdürü Mustafa Ergen ve Halk Eğitim Merkezi Müdürü Müslüm Çiftçi geçtiğimiz Pazartesi günü ödülü almak için Ankara’daydı. Yapılan sıralamada 2. olan Polatlı bu ödülü projede %39’luk başarı elde ettiği için aldı. Sıralamanın birinci sırasında ise Akyurt ilçesi vardı.

ANKARA İLİNDE POLATLI 2. OLDU

İlk kez 2008 yılında Milli eğitim bakanlığı tarafından başlatılan Ana – Kız Okuldayız projesi ile ilgili bu yıl içerisinde yapılan çalışmalar Polatlı’da ses getirmişti. İlçe halk eğitim merkezinde verilen kurslarla birçok okuma yazma bilmeyen öğrenci ve veli bu eğitimden geçip sertifika almaya hak kazanmıştı. Yapılan bu çalışmalarla ödül alan Polatlı Ankara’da ödül almaya hak kazanan tek ilçe değildi. Sıralamada 1. Akyurt Belediyesi, 2. Polatlı Belediyesi, 3. Nallıhan Belediyesi, 4. Beypazarı Belediyesi oldu. Sıralamada diğer ilçeler ise Kızılcahamam ve Şereflikoçhisar belediyeleri oldu.

Polatli Postasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder