24 Şubat 2014 Pazartesi

Ömer Sabancı Kimdir ?

 Ömer Sabancı


1986 Polatli'da Dogdum,aslen Haymana'liyim.Muzik hayatima 6 Yasinda  babamin yaninda  basladim. Ustam, beni yetistiren  babam Fahrettin  SABANCI'dir.Koy dugunleri yoresel dugunlerde yetistim .İlk ve orta okulu Yavuz Selim İ.Ö.O'da okudum.Liseyi  Polatli Ticaret Meslek Lisesin de okudum.2006 Yilinda askere gittim.Asker donusunde yoresel dugunlere devam ettim.2013 Yilina kadar bu boyle devam etti.2013 Yilin da Murat KÜLAT ile anlasip muzik hayatima dugun salonun da devam etmeye basladim.Dugunlerde saz calip soyluyorken MK DÜĞÜN SALONUN'da sadece sahne almaya basladim.Çocukluktaki hayalim birgun Ibrahim Tatlises ler  gibi Mahsun Kirmizigul ler  gibi sahnelerde olmak,album yapmak,TV programlarinda olmakti.Bu hedefimi gerceklestirmek icin halen ugrasiyorum.Herkesin dert yandigi gibi sponsor bulmakta zorlaniyorum.Yakin zaman da album icin calismalara basliyacagim.Her zaman yanimda olan kardesim Ulas SABANCI ile calisiyorum. Ayni zaman da patronum Murat KÜLAT ve Abdullah GÜNDOĞAN desteklerini esirgemeyen degerli abilerimdir.

POLATLIMIZDAN İSTEĞİM KENDİ ÇOCUKLARINA SAHİP ÇIKMASIDIR...

Facebook Fan : www.facebook.com/omercansabancioffical

-------------------------------------------------------------------------

Yurdum Insani Yarismasindan Goruntuler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder