23 Ağustos 2012 Perşembe

Polatlı’ya 40 Öğretmen Geldi 14 Öğretmen Gitti

17 Eylül tarihinde başlayacak 2012- 2013 eğitim öğretim yılı için hazırlıklar tüm hızıyla devam ederken İlçemize tayini gerçekleşen ve Polatlı’dan başka illere tayini çıkan öğretmen sayıları da belli oldu. 


Yeni eğitim öğretim yılı için iller arası yapılan tayinler sonunda Polatlı’ya toplam 40 öğretmenin tayini gerçekleşirken, İlçemizde geçen yıllarda görev yapmış 14 öğretmen de farklı illere tayin edildi. İlçe milli eğitim müdürlüğünden edinilen bilgilere göre Polatlı’da sınıf öğretmenleri dışında tüm branşlarda tayinler gerçekleşiyor. Edinilen diğer bir bilgi de özürlü gurubunda tercihlerin başladığı yönde. İlçe milli eğitime bağlı engelli öğrencilerin öğrenim gördüğü okullarda görev yapacak öğretmenlerin nerede görev yapmak istediklerine dair tercih haklarını öngören süre bu şekilde başlamış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder