23 Ağustos 2012 Perşembe

Polatlı’da 17 Eylül’de 3000 Öğrenci Eğitime Merhaba Diyecek

13 Ağustos’ta başlayan ve 31 Ağustos 2012 tarihinde sona erecek olan 2012 – 2013 eğitim öğretim yılı öğrenci kayıtları için Polatlı’da ulaşılan rakam 3500’e ulaştı.


 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün verilerine göre bu rakamın 500’ü Bakanlığın talimatına göre 66 ay ayını doldurmamış ilköğretim okullarına kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerden oluşuyor. Polatlı’da 500 öğrenci velisi çocuğunu ilkokul çağına hazır hissettiğini söyleyerek kayıt yaptırmak istedi. Bu kayıtlarda rakamın değişebileceği ve azalabileceği tahmin ediliyor. Bu rakamda ki değişiklikler göz önüne alındığın dün itibariyle alınan sen veriler İlçemizde yeni eğitim öğretim yılında okula merhaba diyecek öğrenci sayısını 3000 olarak gösteriyor.

MESLEK LİSELERİ TERCİHLERİ İÇİN KAYITLAR EYLÜL’DE BAŞLIYOR

Yeni eğitim öğretim yılı öncesinde bilinmesi gereken bir diğer önemli haber de meslek liseleri için tercih yapacak öğrenciler için geldi. Meslek liseleri tercihleri için başvurular bakanlığın internet sitesinden bizzat yapılacak. Adaylar 10 mesleki okul tercihinde bulunabilecekler. Bakanlık tarafından incelenecek tercihlerde hangi öğrencinin hangi mesleki liseye yerleştirileceği 7 Eylül 2012 tarihinde bakanlığın resmi sitesinde ilan edilecek. 10 mesleki okul içerisinden tercihi gerçekleşen öğrenciler için kesin kayıt tarihi ise 7 – 14 Eylül tarihi arasında olacak. İlçe de bulunan okul müdürleri internet ortamından yapılacak tercih noktasında öğrenci velilerinin yapılan uyarıları dikkate almasının önemli olduğunu vurguluyor.

Polatli Postasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder