2 Mayıs 2012 Çarşamba

Polatlı'da 11 Bin 800 Ögrenciye Süt Dagıtıldı

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü 'Okul Sütü Akıl Küpü' projesi kapsamında Polatlı ilçesinde 50 okulda 11 bin öğrenciye süt dağıtıldı.


Öğrencilere süt dağıtımı nedeniyle Namık Kemal İlköğretim Okulu'nda bir program düzenlendi. Ana sınıfı, ilköğretim 1, 2, 3, 4 ve 5'inci sınıf öğrencilerine ilk süt dağıtımını Kaymakam Gürsoy Osman Bilgin ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Doğan birlikte yaptı.

Kaymakam Gürsoy Osman Bilgin, Okul Sütü Projesi'nin Polatlı'da da başladığını belirterek, 11 bin anasınıfı ile 1, 2, 3, 4 ve 5. sınıf öğrencilerine eğitim öğretim yılı sonuna kadar süt dağıtımının yapılacağını söyledi. Bilgin, "Bu uygulama ile birlikte çocuklarımızın daha dengeli beslenmesi, daha konsantre olmaları sağlanacak. Çocuklarımızın gelişimine de ciddi bir katkı sağlanacaktır." dedi.

Dağıtılan sütleri içen öğrenciler, yetkililere teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder