23 Nisan 2012 Pazartesi

AK Parti Kadın Kolları Pilav Dağıttı

Geçtiğimiz Cumartesi günü Cumhuriyet Meydanı’nda Ankara Milletvekili Haluk Özdalga, Belediye Başkanı Yakup Çelik’in, İlçe Başkanı Faruk Bilicinin katılımlarıyla Ak Parti Kadın Kolları bir pilav günü düzenledi. Adalet ve Kalkınma Partisi İlçe Kadın Kolları Başkanı Hanife Yıldırım “İnsanlığın varlık gayesinin unutulduğu, manevi değerlerin hiçe sayıldığı karanlık bir çağda; insanlığın yolunu aydınlatmak ve onlara kılavuzluk yapmak üzere vazifelendirilmiş olan iki cihan serveri sevgili Peygamberimiz Hz. Muhammed (S.A.V)’in dünyaya gelişinin kutlandığı Kutlu Doğum Haftası’nın İslam âlemine hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum” dedi. BİLİCİ

“KUTLU DOĞUM HAFTASI HERKESE HAYIRLI OLSUN”

Adalet ve Kalkınma Partisi İlçe Teşkilatı Başkanı Faruk Bilici şu sözlere değinerek “Sayın Milletvekilim, Sayın Belediye Başkanım çok kıymetli hanımefendiler ve beyefendiler hepinizi saygıyla selamlıyorum. Kadın kollarımızın bugün gerçekleştirdiği bu etkinliğe katılımlarınızdan dolayı da hepinize teşekkür ediyorum, Kutlu Doğum Haftası herkese hayırlara vesile olmasını niyaz ediyorum” dedi.

ÇELİK “ETKİNLİKLER DEVAM EDİYOR”

Polatlı Belediye Başkanı Yakup Çelik “Kutlu Doğum Haftası münasebetiyle bütün Türkiye’de olduğu gibi Polatlımızda da bir dizi etkinlikler hem Diyanet İşleri Başkanlığı Müftülük, hem kurumlar kuruluşlar Belediyemiz tarafından gerçekleştirilmekte. Bugünde AK Parti kadın kollarımızın pilav günü var bu vesileyle bir pilav günü düzenlemiş durumdalar, bunların hepsi Efendimizi hatırlamak için birer hatıradır. Onun hatırasına yapılan hayırlardır, kabul olmasını diliyorum, hayırlı olsun” satırlarına yer verdi.

ÖZDALGA “POLATLI’DA OLMAKTAN MUTLULUK DUYUYORUM”

Adalet ve Kalkınma Partisi Ankara Milletvekili Haluk Özdalga ise “Sayın Belediye Başkanım, Sayın İlçe Başkanım, Kadın Kolları Başkanım ben her şeyden önce kutlu doğum haftası nedeniyle bu güzel etkinliği düzenleyen Polatlı kadın kollarına teşekkür ediyorum. Bu vesileyle Polatlı’da olmaktan da büyük sevinç duyuyorum. Kutlu Doğum Haftasının Hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder