29 Mart 2012 Perşembe

Yüzme Şampiyonumuz Doğa Başarıya Doymuyor

Polatlı Mıhcıoğlu İlköğretim Okulu 4’ncü sınıf öğrencisi olan Doğa Halıcı yüzme dalında 2 kez ikinci, 3 kez de birinci olarak Polatlımızı gururlandırdı. 

Doğa Halıcı, Kaymakam Gürsoy Osman Bilgin’i de makamında ziyaret etti. Ziyarette kısa bir konuşma gerçekleştiren Kaymakam Gürsoy Osman Sporcumuz Doğa Halıcı’ya Sakarya savaşını anlatan bir kitap hediye ederek şu sözlere değindi. Bilgin; “Öncelikle bizleri gururlandıran, Polatlımız gururlandıran Sporcumuz Doğa Halıcı’yı tebrik ediyorum. Tabi burada parantez açarak söylemek lazım Aile çok önemli, Aile desteklemezse, Aile belki de Doğanın önünü açmasa belki de kızımız katılmayacaktı. Ben bu konuda Doğa’nın ailesini de tebrik ediyorum kızımıza destek çıktıkları için.”dedi.
SOSYAL GÜVENCESİ OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DESTEK
Kaymakam Gürsoy Osman Bilgin, yaptığı konuşmanın devamında, “sosyal güvencesi olmayan öğrencilerimize destek veriyoruz. Ama sosyal güvencesi ailesinde herhangi birinde sosyal güvencesi olmayanlara da yardım mah abında biz yardım yapa biliyoruz. Bu şekilde çocuklarımız yani ben gitmek istiyorum da ama aylık 20 lira, 30 lira ücreti var diyen ailelere biz destek oluruz. İnşallah böyle bir kapı açılır, kamuoyuna da böyle bir şekilde duyurmuş oluruz.”dedi. Konuşmasını gerçekleştirdik den hemen sonra ise Kaymakam Gürsoy Osman Bilgin; “Benim gördüğüm en güzel Sakarya Zaferi ile ilgili hazırlanan kitap ben bunu Doğa’ya hediye etmek istiyorum, ben kendisini tebrik ediyorum, ailesine de destek verdikleri için ayrı bir teşekkür ediyorum.”dedi.

Kaynak:Polatli Postasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder