12 Nisan 2013 Cuma

Polatli Milli Egitim Müdürü Dogan, Ygs Birincisini Odullendirdi

Polatlı ilçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Doğan, Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı'nda(YGS) ilçe birincisi olan Sevgi Okuman'ı çeyrek altınla ödüllendirdi.

Doğan, Özel Maltepe Dershanesi Polatlı Genel Müdürü Orhan Çolak ve YGS Polatlı birincisi Sevgi Okuman'ı makamında kabul etti. Sevgi Okuman'dan LYS'de daha büyük başarı beklediğini dile getiren İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Doğan, önce kendine sonra yaşadığı topluma fayda sağlaması temennisinde bulundu. Doğan, "Okumak, okuduğunu anlamak, içselleştirmek çok önemli. Sevgi kızımız bunu genç yaşında başarabilmiş. Bu yıl ki YGS soruları da okumanın bize ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gösterdi. Kızımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyorum." dedi.

Özel Maltepe Dershanesi Polatlı Genel Müdürü Orhan Çolak ise Sevgi Okuman'ı ödüllendiren İlçe Milli Eğitim Müdürü Yusuf Doğan'a teşekkür etti. Çolak, öğrenci velilerine, öğretmenler ve öğrencileri yönelik okuma kampanyası düzenlediklerini, ilerleyen haftalarda okudukları kitaplardan sınav yapacaklarını ifade etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder