4 Nisan 2013 Perşembe

Sgs'de Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllendirildi

Polatlı'da Özel Samanyolu Eğitim Kurumları tarafından yapılan, 'Samanyolu Giriş Sınavı'nda(SGS) dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi. 3,4,5,6 ve 7'inci sınıf öğrencilerinin katıldığı sınavda 2 bin 455 öğrenci arasında 114 öğrenci dereceye girdi. Öğrenciler, 2013-2014 eğitim, öğretim yılında Samanyolu Eğitim Kurumlarına indirimli kayıt yaptırabilecek.

Sınavda birinci olan öğrenciler çeyrek altın ile ödüllendirilirken, ikinciler MP4, üçüncüler MP5 ile ödüllendirildi. Özel Samanyolu İlkokul Müdürü Hasan Can, sınava gösterilen ilginin büyük olduğunu belirterek, bunun kendilerine olan güvenin göstergesi olduğunu söyledi. Can, kendilerine emanet edilen çocukların vatana, millete hayırlı bir evlat olarak yetişmesi için büyük çaba gösterdiklerini belirtti.

Özel Samanyolu Eğitim Kurumlarının Polatlı'da 19 yıldır faaliyet gösterdiğini anlatan Hasan Can, "Polatlı'da olduğu gibi Dünya'da 143 ülkede eğitim kurumlarımız bulunuyor. İnşallah önümüzdeki eğitim öğretim yılında sizlerin ve hayırsever işadamlarımızın katkıları ile bu kurumlarımıza bir yenisini daha ekleyerek, ilkokul ve ortaokulumuz hizmet vermeye başlayacak." dedi.

Daha sonra dereceye giren öğrencilere hediyeleri verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder