23 Mayıs 2012 Çarşamba

İstifa Yok Kongre Günü Delli Degil Ama Başkan Adayı Var!

Amatör Süper Ligden düşen Polatlıspor’da ilginç gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. 


Mevcut yönetimin bir istifa kararı almamasına rağmen ve bir kongre tarihi belirlenmemesine rağmen Polatlıspor’a başkan olabilmek için adaylık çağrısı yapıldı. Polatlı’da ticaret yapan ve mevcut yönetimin içerisinde yer alan Yılmaz Yıldız, önceki gün bir basın toplantısı düzenleyerek Polatlıspor başkanlığına aday olduğunu açıkladı. Yıldız: “Polatlıspor’un sıkıntılarını biliyorum. Bu sıkıntıları yok etmek için göreve talibim.” Dedi.

‘ALT YAPIYA ÖNEM VEREN BİR POLATLISPOR’

1978 Haymana Doğumlu Yılmaz Yıldız, Polatlıspor başkanlığına aday olduğunu açıkladığı basın toplantısında şunları söyledi: “Polatlı’nın ve Polatlıspor’un çocuğu olduğumuz için Polatlıspor yönetimine talibiz. Polatlıspor’un sorunlarının ne olduğunu biliyoruz. Polatlıspor’un mevcut yönetiminde de iki yıldır görev yapmaktayım. Futbolun içerisinden gelen biriyim. Hem futbolcu, hem de idareci olarak Polatlıspor ve Esentepe Spor kulüplerimizde görevler aldım. Başkanlığa aday olmamda ki en büyük sebep, Polatlı’nın gençlerini spora teşvik etmektir. Bizler biliyoruz ki spor kulüplerinin başarısı alt yapılarındaki temelin sağlam olmasına bağlıdır. İnşallah hedefimiz olan başkanlık koltuğuna oturduğumuzda Polatlıspor’un alt yapı kaynaklarını genişletmekle başlayacağız işlere. Şu an itibariyle kulübün zor bir süreçten geçtiğini biliyorum. Ama her şeye rağmen bu zorlukları göğüslemeye hazır olduğumu ifade etmek istiyorum. Polatlıspor’umuzu hak ettiği yerlere getireceğimize yürekten inanıyoruz. Yönetim kurulu listemiz hazır. Ancak son şeklini henüz vermedik. Çalışmalarımız devam ediyor. Kararımızın Polatlıspor camiasına hayırlı olmasını diliyorum.”

Polatli Postasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder